خوش آمدید ، مهمان ! [ ثبت نام | ورود

سرمایه گذاری با درآمدثابت تبلیغ در سایتهای نیازمندی

ارسال آگهی

 

سامانه آنلاین خدمات گردشگری اپرو

  • مزایا: به تماس گیرندگان از روی سایت چرا سفر
  • کشور مبدأ: ایران
  • استان: تهران
  • آژانس/هتل/شرکت/نام: سفرهای کهکشانی
  • شماره تماس: 02172475
  • وبسایت یا وبلاگ: http://www.apro.ir
  • ارسال شده: آذر ۲۲, ۱۳۹۸ ۹:۳۰ بعد از ظهر
  • انقضاء: این آگهی منقضی شده است

توضیحات بیشتر

اپرو با شعار بی نهایت سفر، رسالت خود را در جهت ارزان‌سازی سفری باکیفیت، آسان و لذت‌بخش میداند و در جهت به مقصد رساندن هدف خود از هیچ تلاشی فروگذار نیست. اپرو، به عنوان ارزانترین سامانه فروش خدمات سفر در کنار شماست تا تجربه‌ای شایسته از یک سفر به‌یادماندنی را در خاطرتان ایجاد کند.
در نظر گرفتن جنبه اقتصادی سفر در کنار تجربه اوقات خوش از هر کجا به هر کجا، با هواپیما، قطار، اتوبوس یا تور، امکانی است که به وسیله اپرو آسان گشته است.

اپرو همیار و مشاور سفر دوستان چه مبتدی و چه حرفه‌ایست. از زمانی که تصمیم به سفر گرفته‌اید و نیاز به مشاوره و اطلاعات دارید، تا خرید و رزرو محصول مورد نظر و حتی زمانی که برنامه سفرتان تغییر کرده و یا قصد استراداد دارید، با تیم پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته در کنار شما هستیم.
سابقه ما:

اپرو برندی از هلدینگ‌های گروه مالی گردشگری، بانک گردشگری و سمگا است، سامانه‌ای که به ‌واسطه تجربه و نوآوری در سکوی اول گردشگری کشور خواهد ایستاد. ما به این جایگاه قانع نمیشویم و تلاش‌مان برای بهبود و ارتقا، لحظه‌ای متوقف نمی‌شود. لازم به ذکر است که این مهم بدون یاری سفر دوستان و مشتریان وفادار ممکن نخواهد شد.
وجه تمایز این سامانه آنلاین خدمات گردشگری، امکان دریافت تمامی خدمات ویژه سفر به شکل متمرکز در سراسر جهان است. اپرو ابزاری است که در قالب وب سایت www.apro.ir ، اپلیکیشن موبایل و کیوسک‌های بانکی، امکان ارائه طیف وسیعی از خدمات گردشگری و دسترسی آسان و سریع را در هر ساعت از شبانه‌روز به شما می‌دهد.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس به کاربران کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند. سایت اپرو این افتخار را دارد که در راستای رفاه حال همراهان خود، ۱۰۰ درصد پروازهای تمامی خطوط هواپیمایی داخلی، شامل پروازهای سیستمی و پروازهای چارتر را به مشتریان ارائه ‌دهد. همچنین با عقد قرارداد همکاری با ۱۲ ایرلاین خارجی توانسته فهرست کاملی از پروازهای بین‌المللی را به مشتریان خود عرضه کند.
برای بلیط هواپیمای خارجی، تقویم قیمتی روی سایت قرار گرفته تا مشتریان بتوانند با جست‌و‌جو در آن، با توجه به زمان سفر خود بهترین و مناسب‌ترین قیمت بلیط هواپیما را بیایند. همچنین اپرو با ارائه پروازهایLCC (پرواز‌های ارزان در مبدا و مقصد خارج از کشور) در همه نقاط جهان همراه شما خواهد بود.
در زمینه خرید بلیط چارتر، اپرو مطمئن‌ترین گزینه است؛ چرا که برای پروازهای داخلی با بهترین چارترکننده‌ها قرارداد دارد و استرداد آنلاین پروازهای کنسل شده را تضمین می‌کند.

سامانه اپرو پیشرو در زمینه خرید بلیط قطار است. بلیط همه مسیرها از همه شرکت‌های ریلی در سایت اپرو موجود است. کاربران می‌توانند قیمت و امکانات قطارها را با یکدیگر مقایسه کرده و بهترین گزینه را انتخاب کنند.
در اپرو امکان خرید آنلاین بلیط اتوبوس در تمام مسیرهای داخل کشور فراهم شده است. هنگام خرید از اپرو می‌توانید قیمت‌ها و امکانات پایانه‌های مختلف اتوبوسرانی را با هم مقایسه و مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید.
در اپرو امکان خرید تور داخلی یک روزه و چند روزه، مناسب با نیاز شما تعریف شده است.

آژانس سفرهای کهکشانی 02172475

www.apro.ir

بدون برچسب

  

شناسه آگهی : 9875deaa58dd2e4a

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

تبلیغات

سرمایه گذاری با درآمدثابت تبلیغ در سایتهای نیازمندی

ارسال نظر

  • تور لحظه آخری
  • رزرو بلیط ارزان
  • طراحی سایت آژانس

سرمایه گذاری با سود 2 برابری:

سرمایه گذاری با سود عالی