خوش آمدید ، مهمان ! [ ثبت نام | ورود

سرمایه گذاری با درآمدثابت تبلیغ در سایتهای نیازمندی

ارسال آگهی

 

دفتر خدمات مسافرتی شیوار سیاوشان

  • مزایا: به تماس گیرندگان از روی سایت چرا سفر
  • کشور مبدأ: ایران
  • استان: فارس
  • آژانس/هتل/شرکت/نام: شیوار
  • شماره تماس: ۰۲۱۹۱۰۱۴۵۷۴
  • وبسایت یا وبلاگ: http://www.shivar.org
  • ارسال شده: اردیبهشت ۱۹, ۱۴۰۱ ۱۲:۳۹ بعد از ظهر
  • انقضاء: این آگهی منقضی شده است
_۱۳۴۴۴۵-2

توضیحات بیشتر

دفتر خدمات مسافرتی شیوار سیاوشان مجری تخصصی تورهای لوکس ساحلی در زیباترین سواحل جهان است. جزیره موریس، بالی، لومبوک، سریلانکا، ماکائو، هنگ کنگ، قبرس و ژاپن و مجمع الجزایر سیشل، مالدیو، فیلیپین (سبو، بوراکای، پالاوان -ال نیدو و کرون) و سواحل شگفت انگیز ناترانگ، دانانگ، سوچی، یالتا و کازان، چشمه و آلاچاتی، دیدیم، مارماریس، بدروم، کوش آداسی، آنتالیا و آلانیا، صلاله، مسقط و جبل الاخضر، کنیا و تانزانیا و تورهای اروپا و روسیه و منطقه قفقاز و آسیای میانه تور قرقیزستان و قزاقستان و تاجیکستان مقاصدی هستند. که شیوار به صورت کارگزاری در آن مسیرها فعالیت می کند. و تمامی تور از صفر تا صد توسط کارشناسان متخصص دفتر شیوار طراحی و اجرا می گردند.

از آنجایی که تمامی خدمات توسط این شرکت اجرا می گردند شما خدمات پس از فروش خواهید داشت به عبارتی تمامی تورهای شیوار پشتیبانی ۲۴ ساعته حین اجرای تور دارند.

شرکت شیوار جزو خوشنام ترین دفاتر خدمات مسافرتی کشور در سازمان گردشگری به دلیل حسن خدمات و مشاوره صادقانه اش است. با توجه به سرمایه گذاری این شرکت در پروژه های گردشگری در شمال ایران و برنامه ریزی برای جذب گردشگر ورودی دفتر ما به شمال ایران شهر تنکابن منتقل گردیده است.

همسفران گرامی تهرانی می توانند تمامی خدمات خود را به صورت آنلاین و تلفنی با کارشناسان ما همانند قبل در میان گذاشته و مدارک خود را روی ایمیل یا واتساپ و یا درب منزل تحویل بگیرند. و یا به دفتر فروش ما در تهران برای انجام امور قرارداد مراجعه نمایند و کارهای قراردادی خود را در این دفتر به انجام برسانند.

دفتر نمایندگی فروش تورهای شیوار در تهران: ارمیا گشت پارسه: تهران، ابتدای کریم خان زند از طرف میدان ولیعصر، کوچه شاهد، ارمیا گشت پارسه (سرکار خانم صفری)

شیوار در ۲۷ شهر و مقصد گردشگری اصلی ایران دفتر یا تیم مستقر دارد به همین خاطر تورهای ایرانگردی ما در این ۲۷ شهر هر روز هفته اجرا می گردند و شما می توانید با ملحق شدن به این تورها طبق تاریخ خود از خدمات ما بهره مند شوید.

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان با کادری مجرب و حرفه ای در عرصه خدمات گردشگری با هدف ارتقای صنعت گردشگری داخلی تشکیل شده است. توسعه صنعت گردشگری ایران و کمک به توانمند سازی و فعال کردن جوامع محلی در اقتصاد توریسم ، آموزش و فرهنگ سازی و برنامه ریزی در جهت گردشگری مسئولانه از اهداف کلان ما در حوزه تورهای داخلی است.

برای تورهای خارجی هم خدماتی را ارایه خواهیم کرد که بتوانیم مشاوری صادق و امین برای ساختن خشت خشت زیباترین خاطرات زندگی شما باشیم. از انتخاب ما بسیار سپاسگذاریم و امیدواریم شایسته این اعتماد باشیم. تمامی تورهای ما پشتیبانی دارند و شما در ضورت شرکت در تورهای ما برای پشتیبانی می توانید با مدیریت شرکت به صورت مستقیم در ارتباط باشید.
**شیوار سیاوشان=مازندران/تنکابن خیابان امام ساختمان تجاری کیان واحد 10 تلفن تماس: ۰۲۱۹۱۰۱۴۵۷۴ -02195118563 www.shivar.org

بدون برچسب

  

شناسه آگهی : 6425deb84ec9297c

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

تبلیغات

سرمایه گذاری با درآمدثابت تبلیغ در سایتهای نیازمندی

ارسال نظر

  • تور لحظه آخری
  • رزرو بلیط ارزان
  • طراحی سایت آژانس

سرمایه گذاری با سود 2 برابری:

سرمایه گذاری با سود عالی