خوش آمدید ، مهمان ! [ ثبت نام | ورود

سرمایه گذاری با درآمدثابت تبلیغ در سایتهای نیازمندی

ارسال آگهی

 

آژانس مسافرتی آریان راشا

  • استان: تهران
  • آژانس/هتل/شرکت/نام: آريان راشا
  • شماره تماس: 02188342927
  • وبسایت یا وبلاگ: http://www.arianrasha.ir
  • اعتبار اولیه آگهی از تاریخ درج:: سه ماه
  • ارسال شده: مرداد ۲۲, ۱۳۹۸ ۶:۵۸ قبل از ظهر
  • انقضاء: این آگهی منقضی شده است
-راشا

توضیحات بیشتر

آژانس مسافرتی آریان راشا گشت بیش از 10 سال است که در زمینه ی گردشگری و توریستی فعالیت می کند و با اجرای تورهای گردشگری متنوع به اقصی نقاط جهان، سهم بزرگی را از انتقال فرهنگ گردشگری و توریستی به خود اختصاص داده است. باید توجه داشته باشیم که امروزه از این حرکت با واژه ی «صنعت توریست» نام برده می شود که نشانگر اعتبار و اهمیت این حرفه در تمام دنیا است . در این سالها آژانس هوایی آریان راشا گشت با برگزاری سالیانه بیش از صدها تور گوناگون و متنوع و ارسال هزاران مسافر ،نقشی پر رنگ در این صنعت ایفا کرده است .
این شرکت با مجوز رسمی از سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان تهران در حوزه تورهای تفریحی، فرهنگی ، طبیعت گردی و مذهبی در ۳۰ استان ایران و کشور هائی چون امارات، قبرس، بلغارستان، مالزی، تایلند، چین، گرجستان، ارمنستان، تاجیکستان، آذربایجان، روسیه، اوکراین و ترکیه مجری مستقیم (برنامه ریزی ، طراحی برنامه سفر ، فروش و اجرا) می باشد. همچنین در تفلیس گرجستان آمادگی خود را جهت همکاری و مشاوره در زمینه های توریستی، تجاری ، تحصیلی و بازرگانی در کشور گرجستان و منطقه قفقاز و آسیای میانه اعلام میدارد .
حوزه های فعالیت : شرکت آریان راشا خدمات متنوعی در زمینه ی تورهای خارجی، تورهای داخلی، رزرو هتل در سراسر جهان با استفاده از سیستم آنلاین و کارگزارهای معتبر در دنیا، استفاده از هتل های عالی در مناسب ترین نقاط هر شهر و داشتن بیش از ده ها همکار کارآزموده ی تمام وقت، همچنین همکاری راهنمایان کارآزموده ی فرهیخته با بیشترین اطلاعات و دانش، همواره به دنبال تنوع، نوآوری و پویای بوده و بیشترین توجه را به بار فرهنگی تورها داشته است. این شرکت همچنین با بیش از 11 سال سابقه مستمر در اجرای تورهای زمینی و هوایی گرجستان (تفلیس- باتومی – کوتایسی – ساتاپلیا) به عنوان قدیمی ترین و یکی از بزرگترین تور اپراتورهای این کشور شناخته شده میباشد. تورهای خانوادگی آژانس آریان راشا گشت باعث شده که مشتریان گرامی ما در طول سفرها دوستان جدیدی بیابند که سالیان سال است به رفت و آمد خانوادگی با یکدیگر ادامه می دهند. خدمات نوین : آژانس آریان راشا گشت در سال های اخیر با همکاری متخصصین خبره در زمینه فناوری اطلاعات و سرمایه گزاری های علمی و مالی، تلاش کرده است همگام با پیشرفت های جهانی در زمینه خدمات غیر حضوری، حرکت نماید و با ایجاد وبسایت جدید این مجموعه و ارائه امکاناتی آنلاین و لحظه ای همچون رزرو هتل های بین المللی و خطوط هوایی خارجی و داخلی، در خدمات مشتریان عزیز خود در همه ساعت و روز باشد. در پایان… به شما عزیزان توصیه می کنیم با توجه به مشکلات موجود در راه اخذ ویزا، محدود بودن پروازها و همچنین استقبال همیشگی دوستداران سفر از آژانس مسافرتی آریان راشا گشت با مطالعه ی بروشور و کتاب ققنوس، مسیر مسافرت خود را برگزینید و هر چه زودتر ثبت نام فرمایید تا بتوانیم با ارایه ی بهترین سرویس ها در خدمت شما باشیم و سفری فراموش نشدنی را برای شما عزیزان تدارک بینیم .

تهران،خ مطهری،بین خ سلیمان خاطر و اورامان،پ148ط2واحد6 تلفن:02188342927
فکس:02188307370 www.arianrasha.ir
آریان راشاگشت

بدون برچسب

  

شناسه آگهی : 5375d51c0e45e883

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

تبلیغات

سرمایه گذاری با درآمدثابت تبلیغ در سایتهای نیازمندی

ارسال نظر

  • تور لحظه آخری
  • رزرو بلیط ارزان
  • طراحی سایت آژانس

سرمایه گذاری با سود 2 برابری:

سرمایه گذاری با سود عالی